Crianza Natural Página principal Celebramos 10 años de Crianza Natural y rebajamos el envío
Inicio Inicio > Temas generales > Presentaciones y kdds
  Temas activos Temas activos
  Ayuda Ayuda  Buscar en el foro   Calendario   Suscríbete Suscríbete  Iniciar sesión Iniciar sesión

NAIS GALEGAS!

Responder Responder Página  <1234 7>
Autor
Mensaje
  Tema Buscar Tema Buscar  Opciones del Tema Opciones del Tema
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 01 Noviembre 2010
Vive en: Galicia
Conectado: No
  Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 10:47am
Bo día a todas! que ben, canto movemento! Levo toda a mañan cunha canción na cabeza que é preciosa! (a canción, non a cabeza :-P ) adicada a todas vós!

http://www.youtube.com/watch?v=j_2e2gxdAos

O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 11:08am
Escrito originalmente por zoupita

Bueno, pois aquí unha que vive en Lugo. Ainda que leo moitos dos apartados do foro, frecuento o de adopción polo que me toca :) Hai moitas galegas por eses lares...encantada de saudaros a todasssss

Ola zoupita! pois eu en Lugo teño a toda a familia, tíos, primos... viñemos dalá pero crieime na Costa da MOrte, e di meu avó que a vaca é de onde pace, non de onde nace Pero por Vilalba aínda vou bastante a ver á miña prima irmá. Sorte coa adopción! como vai o tema? ogallá entres pronto para dicirnos que vas a polo/a peque.
Bicos!
Volver al comienzo
ruchiña Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 10 Abril 2009
Vive en: España
  Citar ruchiña Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 11:13am
Bos días outra galega mais ..vivo en Cartagena pero paso 2 meses en Naron .
O meu fillo mayor ainda que naceu en murcia cando lle preguntan de onde é contesta muy serio: de Galicia como mamá

María mamá de Antonio (21.07.2007) y de una estrella (septiembre 2010)que abrió el camino para que su hermano Alejandro naciera en casa (04/01/2012) y compartiendo teta con su hermano.
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 11:45am
Ola ruchiña! que lindo teu fillooo jeje, pra comelo!

Nós vivimos 7 anos en Sevilla, alí naceu o meu fillo,e ó pouco de nacer viñémonos...o caso é que o primeiro día de cole, entramos na aula e había un mapa de España con algúns monumentos debuxados.. viu a TOrre del Oro no mapa e comezou a berrarlle ós compañeiros "..vedes??? eu nacín aquí nesta torre!!"

Editado por Silveira - 24 Abril 2012 a las 11:46am
Volver al comienzo
srgigan Ver Desplegable
Básico
Básico

Alta: 03 Febrero 2011
  Citar srgigan Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 12:37pm
Ola a todas! Son Susana e vivo en Compostela, aínda que son dun pequeno pobo da Terra Chá lucense e alí teño a toda a miña xente. Son unha lectora asídua do foro aínda que apenas comento (e que case que só me da tempo de ler). Teño dou peques: un neno de 5 anos (biolóxico) que é un trallas, que non ten acougo e nos acaba coas enerxías, e unha bebiña de 9 meses adoptada en Etiopía que cada día aprende máis de seu irmau (non vexades que dúo).
Maña tocame voltar o curro tras a baixa de maternidade e vacacións e uffff non teño gana ningunha, menos mal que a peque vai encantada a guarde, así polo menos non me da tanta pena.
Bueno tentarei, a parte de ler, comentar máis.
Volver al comienzo
atynot Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 15 Junio 2011
Vive en: Madrid
  Citar atynot Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 2:43pm

Benvidas a todas!! canto movemento!

Eu hoxe 40+ 5. Aiiii, que esta nena non quere salir!

Teteando con S. desde el 26/04/12
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 5:00pm
A veeeer esa nenaaa! déixaa un ratiño máis,muller, que se ve que lle presta! jeje..

Hai quen fala do cambio de lúa como desencadeante destas historias, e lin nalgún sitio que as variacións na presión atmosférica tamén inflúe (e dixeron hoxe no tempo que se esta madrugada entra unha borrasca que te cagas! con mogollón de isobaras..eu non digo nada )

Os resultados parece que non son concluíntes, serán contos de vella, pero eu saía de contas un 17 de setembro, e recordo a cara de meu avó, negando coa cabeza e todo serio afirmando: "o 10 hai cambio de luna..e coas vacas sempre funcionou. Ti poste de parto entre o 10 ou o 11" Tate!! o 10 pola mañan empecei a ter dolorciños e o neno naceu o 11S

Jolín que roiazo escribín.. salinvos "lingoreteira" que se lle vai facer!
Volver al comienzo
ines11 Ver Desplegable
Medio
Medio

Alta: 30 Enero 2012
  Citar ines11 Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 6:49pm
Atynot con lo a gustillo que estará ahí dentro... Déjala un ratito más!!!
Silveira a mi también me decían lo del cambio de luna, así que no veas el cabreo cuando llegó y nada de nada
Volver al comienzo
arroaz Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 15 Abril 2012
  Citar arroaz Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 10:05am
¡¡Ola a todas!! ¡¡Que ben, canto movemento!! Gran%20sonrisa

Perdoade o retraso en contestar, onte pedín o día libre para irlle botar unha man aos meus pais cuns papeis, e non me conectei en todo o día...
Por certo, ¡¡Menuda noitiña!! Non sei se foi igual polo resto de Galicia (ou Madrid e Cartagena) pero aquí o vento estivo impresionante toda a noite

Ánimo, Aytinot, que cando queras decatarte, xa terás a túa meniña en brazos!! Agora, que mirando pola ventana, eu penso que non se pode estar mellor que ahí dentro quentiña Guiño

srgigan... moito ánimo coa volta ao traballo, que todo che vaia moi ben Abrazo

E graciñas as que me destes ánimos coa tese (vai de cambios climáticos e variacións do nivel do mar en Galicia nos últimos 3000 anos). Sei que agora é o momento de rematala, e xa o teño moi falado co meu home. El non quería que nos puxeramos a buscar antes de que a rematara, para que non me eternizara, pero ao final convencino... e agora tócame a min intentar rematar de escribila antes de finais de xuño... pero non sabedes a pereza que me da!!!

Vaia roio vos soltei, perdoade!!!

Unha aperta moi grande a todas e encantada de lervos Gran%20sonrisa
Volver al comienzo
atynot Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar atynot Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 10:17am

Ola!!

Aqui sigo, ainda que vai ser certo o que di Silveira e as isobaras inflúen porque levanteime empezando a botar o tapón mucoso...:) a ver se comeza a haber movemento.

Ines, eu levo todo abril mirando ás lúas jajaja, pero nada, á proxima é o 28 a ver se chego ou non

Arroaz, gracias polos ánimos. Si vaia noitiña!! aqui en Ourense leva sen parar dende as tantas da madrugada. 

Un bico a todas, despois entro con mais calma

Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 10:28am
Arroaz, por aquí o vento foi fino tamén! vivo nunha aldea preto do Cabo Touriñan, e dígoche miña amiga que foi moito! Non me acordei de poñer a salvo os meus geranios e hoxe pola mañan estaban a metade das macetas polo chan, hoxe teño que recompoñer o desastre, jejeje...

Así que de roio nada, si podemos facer algo por axudarche coa tese, no que poidamos, xa sabes! aínda que sexa como "coaching" deses, dando ánimos dende a barreira, porque do tema seiche ben pouco.

Atynot, como vas? fixeron algo as isobaras?
Srgigan, un saudiño guapa!

E por certo, meu irmán díxome un día (falando dos beneficios do deporte, pero pódese aplicar ó tema "ter nenos") "..non esperes a ordenar a túa vida para facer deporte, é Ó REVÉS" ..pois iso, non se pode esperar a ter un mellor traballo, ter mellor casa, ter máis tempo...para ter nenos. Eu penso (eu!a miña humilde opinión, jeje) que primeiro é telos, e despois o resto vai vindo. As prioridades que temos antes de ser nais distan moito das prioridades de despois; vós que pensades?
Todo isto (como vedes, falar non me gusta moito, no) polo da tese.

Bueno miñas ruliñas, abrigádevos ben e si fai falla agharrádevos ben a unha árbore non me saiades voando
Volver al comienzo
ines11 Ver Desplegable
Medio
Medio

Alta: 30 Enero 2012
  Citar ines11 Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 10:31am
Hola!!!
Ayyyy Atynot... que la cosa parece que empieza!!! Yo apuesto por mañana! (claro que no veas cuantas apuestas perdí con el mío, apostaba por todos los días )
Ruchiña, que rico tu hijo
srgigan ánimo que supongo que va a ser durillo...

Menuda noche también por aquí, entre el aire y la niña, estoy muerta de sueño!
Bicos y nos leemos!
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 11:09am
Escrito originalmente por atynot

Ola!!

Aqui sigo, ainda que vai ser certo o que di Silveira e as isobaras inflúen porque levanteime empezando a botar o tapón mucoso...:) a ver se comeza a haber movemento.

Ines, eu levo todo abril mirando ás lúas jajaja, pero nada, á proxima é o 28 a ver se chego ou non

Arroaz, gracias polos ánimos. Si vaia noitiña!! aqui en Ourense leva sen parar dende as tantas da madrugada. 

Un bico a todas, despois entro con mais calma

aaayyy que non te lera, cruzámonos!! ves, ves?? vai ser certo o dos cambios de presión! cando parín eu (setembro, Sevilla) levábamos moitísisisissimo tempo con sol, sin nada de aire, puf..agobiante. E empecei a ter contraccións o día que entrou unha tormenta con aparato eléctrico, vento, chuvia...mimá! entre eso, e que era vísperas do 11S parecía que iba a nacer o anticristo!

Animo guapísima, vainos contando mentras poidas! ay que nervios
Volver al comienzo
atynot Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar atynot Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 12:51pm

Pois aqui sigo, cada vez sae máis, pode ser cuestión de horas ou días...estou emocionada...Silveira, que curioso o que contas do teu peque...é que estas tormentas eléctricas dan para moito.  Por certo estou de acordo contigo, coa frase do teu irmán, é que se unha se pon a esperar pode que non veña nunca!! Eu iso tiñao claro sempre, a miña parella non tanto, pero foise convencendo!

Bicos guapas e grazas polos ánimos e os bos desexos

Volver al comienzo
mariaferrolto Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 21 Marzo 2007
  Citar mariaferrolto Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 4:03pm

Podedes crer que acabo de lembrarme que non me presentei..???

Chamamo Maria e teño dúas fillas de 6 e 3 anos e como vos dixen vivo en Ferrol..levo tempo dando voltas polo foro.. a rachas moito a rachas pouco pero mais de 4 anos creo..

Madre de dos soles
S (6/9/05)
N (2/12/08) ex-tetadicta

Volver al comienzo
quili Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 18 Marzo 2010
Vive en: a coruña
  Citar quili Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 5:02pm
ola a todas, mamis, eu son da coruña, falo castelán e aquí quero escribir en galego para non esquecer o pouco que me queda, iso que o estudei anos e anos pero ao non falalo... nada.
teño unha bichiña de 17 meses, encantaríame ter familia numerosa pero coa miña idade con outro mais quedo satisfeita. aínda que si viñesen xemelgos, sería feliz Gran%20sonrisa
biquiños a todas

Raquel(nov. 2010)
La paternidad es mucho más sencilla cuando uno se da cuenta de que los niños ya vienen diseñados para florecer cada uno a su manera. N. Aldort
Su hermanito llegará en agosto de 2013
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 25 Abril 2012 a las 7:03pm
Ola quili, que bonequiña máis feitiña tés! da gana de comerlle a bicos eses papos! Benvida, sexa en castelán ou en galego e feliz búsqueda pois parece que andades na procura non?

Atynot! algunha novidade??
Volver al comienzo
Lucía-77 Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 30 Octubre 2009
  Citar Lucía-77 Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 26 Abril 2012 a las 12:55am
Ola a todas!
Bueno, eu son Lucía, vivo en Coruña e teño unha peke que vai facer dous anos en maio. Levo por aqui máis ou menos desde o embarazo, lendo máis que participando, ainda que ás veces me animo.. jeje...
A partir deste foro e coa axuda doutros contactos de fora do foro conseguimos finalmente montar un grupo de xogos! que está funcionando moi ben, nun espazo que ten moitisimas posibilidades e que cada día está máis chulo e acolledor... Agora somos moitísimas familias, algunhas do foro... así que da Coruña hai máis xente por aquí!!!
Esperaba moi emocionada estar embarazada de novo pero nada, haberá que seguir intentando...
Un bico a todas, ás que agardades, ás que buscades e ás que criades!

Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 26 Abril 2012 a las 11:03am
Xogamos algo a que Atynot está parindo? Non quero ser unha máis das que pregunta "xa?" ..pero como empezou a botar o tapón mucoso antonte e hoxe fai as 41 semanas...
Eu o tapón boteino na mesma sala de dilatación do hospital, xa pensaba que era unha lenda urbana porque levaba unha semana inspeccionando as bragas e nada!

Lucía77, benvida! acórdome do grupo de xogos que montastes as nais da Coruña, recordo ter participado nese post. Que chulada poder reunirvos cos nenos.
Que disfrutes a búsqueda do bebé, aquí tamén somos unhas cuantas as que andamos neso.. eu con calma porque teño un caos "ovaril" que flipas,polos ovarios poliquísticos e levo dende fin de ano sen regla! pero bueno, tranquila estou porque do meu neno quedeime embarazada no segundo mes de búsqueda

Un saudiño ghuapas!
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 26 Abril 2012 a las 1:19pm
http://www.elcorreogallego.es/galicia/ecg/santiago-barbanza-pontevedra-ferrol-unen-ano-bum-parto-natural/idEdicion-2012-04-23/idNoticia-742727/

Parece que máis hospitais en Galicia se suman ó protocolo de parto humanizado.. botádelle un ollo!
Volver al comienzo
 Responder Responder Página  <1234 7>

Ir al foro Permisos del Foro Ver Desplegable