Crianza Natural Página principal Revista Crecer en Familia
Inicio Inicio > Temas generales > Presentaciones y kdds
  Temas activos Temas activos
  Ayuda Ayuda  Buscar en el foro   Calendario   Suscríbete Suscríbete  Iniciar sesión Iniciar sesión

NAIS GALEGAS!

Responder Responder Página  123 7>
Autor
Mensaje
  Tema Buscar Tema Buscar  Opciones del Tema Opciones del Tema
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 01 Noviembre 2010
Vive en: Galicia
Conectado: No
  Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Tema: NAIS GALEGAS!
    Escrito el: 20 Abril 2012 a las 12:57pm
Pois queda innaugurado este espazo para todas aquelas que coma min estaban desexando encontrarse con outras nais galegas ou residentes en Galiza, para falar, informarnos, etc. Espero non violar ningunha ley do foro, si é así porfavor facédemo saber!

Tampouco pretendo reivindicar nada cun post en galego, simplemente me apetece falar do que máis me gusta (todo o que rodea á maternidade, crianza dos nenos) no idioma que máis me gusta (a miña lingua materna ó fin e ó cabo)... espero que todos os que participen se sintan cómodos, falen no idioma que falen, todos benvidos!

Comezo presentándome, son Silveira, teño 30 anos e un crío de 4 anos e medio. Vivo e traballo en Cee (Costa da Morte, A Coruña) Aínda que educadora (de formación) acabei traballando nun negocio, e feliz que estou!!

Bueno, un saúdo e lémonos!
O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
Volver al comienzo
arroaz Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 15 Abril 2012
Vive en: España
  Citar arroaz Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 22 Abril 2012 a las 11:02am
heiii, Silveira!!!!!!! Gran%20sonrisa ¡¡¡Qué alegría poder escribir un chisquiño na lingua nai!!!! ¿Eres de Cee? Eu vivo en Vigo, pero meu pai é de Cabana de Bergantiños... así que aínda máis paisanas!!! Guiño

Ainda que fai pouco que me presentei, fagoo agora neste post, para que nos coñezamos entre as galegas Guiño. Vivo en Vigo, traballo dando clases de ciencias nunha academia e ando á procura dun primeiro fillo.  Ainda que ata xuño non vou empezar "activamente" (meu home está fora por asuntos de traballo) ando aquí xa a informarme. Bueno, levo lendo no foro un anaco xa grande, pero xa tiña ganas de empezar a participar activamente, ainda que hai moitas veces que non teño nin idea de que dicir, porque o non ter fillos, hai cousas nas que non teño moito que aportar. Teño 3 sobriños aos que adoro, pero claro, non é o mesmo, ainda que serve de entrenamento... polo menos sei cambiar pañais, que miña cuñada cambiou o seu primeiro pañal ao nacer o seu primeiro fillo Risa

Unha aperta a todas e seguímonos a ler!!!
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 22 Abril 2012 a las 11:25am
Ola arroaz!

Paisanas e casi colegas no tocante ó curro. Eu fixen maxisterio e tras varios anos pelexando coas oposicións, deixeinas de lado por un tempo. Agora traballo nunha tenda, e a verdade, máis "felís" que unha "perdís", jeje...

Que non te limite de participar o feito de non ter fillos aínda, eu facíao antes de ter o meu, para preguntar, para aportar cousas que lía e me facían pensar, ...apréndese moito e podes facer que alguén acceda ó teu coñecemento (aínda que non sexa empírico)

Antes de ter o neno tiña unha idea do que tiña que ser o embarazo/parto/lactancia...pero o feito que revolucionou a miña vida e a forma de ver a maternidade foi o nacemento do meu neno.. había cousas que non me cadraban, non pode ser que o instinto te "obligue" por así decilo a facer cousas que matronas, médicos, e xines intentan botar por terra por tódols medios.

Foi a partir de aí que empecei a ler libros, artículos por internet, comecei a cuestionarme todo o que se tiña por normal ata agora, cuestionar a opinión que eu mesma tiña...pero sobretodo a escoitar experiencias de outras nais, para min foi como abrir unha ventá que todo o mundo che decía que daba a un patio, e darte conta de que da ó mar! unhas vistas acojonantes!

Alégrome moito de coñecerte, arroaz! Menudo roio che soltei miña nai querida! jejeje
Bicos!
Volver al comienzo
ines11 Ver Desplegable
Medio
Medio

Alta: 30 Enero 2012
  Citar ines11 Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 22 Abril 2012 a las 11:50am
Aquí otra paisana!
Yo vivo de Vigo también, soy médico aunque ahora no trabajo, decidí coger un año libre para cuidar a mi niña que tiene 5 meses.
Arroaz mucho mejor estar por estos lares antes de entrar en "faena", yo llegue cuando mi lactancia pendía de un hilo, pero por aquí encontré personas con muchas ganas de ayudar y aquí seguimos... Aunque creas que no, siempre se puede aportar algo.
Silveira, yo también estoy totalmente "felís" con mi trabajo actual aunque hay que decir que echo en falta alguna noche "libre"

Encantada de conoceros, y por aquí nos leemos
Bicos
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 22 Abril 2012 a las 12:34pm
Ola Ines11! alégrome de lerte, noraboa por esa peque! e polo teu novo traballo, jeje, o que ten é que son guardias de 24 horas

Pois xa somos 3, eu pensaba que non iba a asomarse ninguén.. Ides gañando as das Rías Baixas! jejejee

Bicos guapas!
Volver al comienzo
atynot Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 15 Junio 2011
Vive en: Madrid
  Citar atynot Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 22 Abril 2012 a las 8:21pm

Ola! eu tamén son galega, de Ourense, ainda que vivo en Madrid. Agora estou en Ourense agardando que naza a miña primeira peque, que xa se pasa 3 días da fpp!!

un saúdo a todas

Teteando con S. desde el 26/04/12
Volver al comienzo
arroaz Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar arroaz Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 22 Abril 2012 a las 9:07pm
De roio nada, Silveira, que ben se agradecen os ánimos para escribir. Supoño que a cousa é comezar, tamén me pasa o mesmo na vida "real", son algo tímida e cóstame poñerme a falar Avergonzado

Noraboa Ines11, pola túa meniña e máis pola lactancia salvada!

Atynot, ¡¡que nervios!! Xa nos contarás a ver cómo sae todo... unha aperta moi grande e seguimos en contacto!

A ver se se animan máis paisanas!!! Guiño
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 22 Abril 2012 a las 11:11pm
Ay Atynot! que ben! en nada veslle a cariña! mantennos informadas eh? como te atopas? cansadiña xa imaxino... nada, ti disfruta da viaxe e déixate levar que o corpo é moi sabio!

Ay meniñas, éntrame unha nostalxia cando falo con algunha embarazada... a ver si o irmanciño non tarda moito en vir, que xa di meu mozo, teño o reloj biolóxico "desbocao".

Temos de todo neste post, unha mamá reciente, unha a piques de selo, e dúas que estamos na procura (unha do primeiro e eu do segundo)
Volver al comienzo
ines11 Ver Desplegable
Medio
Medio

Citar ines11 Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 22 Abril 2012 a las 11:48pm
Atynot que envidia que me das (pero de la buena ), ya sé que da mucha rabia que te digan lo de disfruta de estos últimos momentos pero es una verdad... Yo es que estaba tan impaciente que los últimos días los pasé un poco mal, tú disfruta mucho y como te dice Silveira deja que tu cuerpo te guíe. Ya nos contarás.
Silveira a mi también me entra gusanillo cuando hablo con alguna embarazada (y eso que mi niña es chiquitina), espero que la búsqueda sea cortita.
Arroaz supongo que deseando ponerse manos a la obra...
Bueno me voy a dormir, que tengo a la peque en colo dormida y su papi nos espera en la cama
Volver al comienzo
arroaz Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar arroaz Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 23 Abril 2012 a las 12:06pm
Buff, ines11!! nin podes imaxinar as ganiñas que teño, cando colla meu home... Guiño jejeje.
Onte tomei a miña última pastilla anticonceptiva  estou mais contenta...Banana
Polo demáis, estou algo farta porque  estou tentando rematar a miña tese de doutoramento, e estou tan farta dela.... que por máis que sei que, se me poño, nun mes podería rematala e depositala... non estou nada motivada!! A ver se consigo poñerme...
¿E a vós, cómo vos vai?
¡¡Biquiños!!
Volver al comienzo
ines11 Ver Desplegable
Medio
Medio

Citar ines11 Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 23 Abril 2012 a las 12:31pm
Arroaz que pereza lo de la tesis... Tomátelo como el último recado importante que dejar hecho para luego dedicarte a tu maternidad (es como un consuelo )
Yo ahora vivo en un mundo Zen total... Antes de dar a luz pensaba incorporarme al terminar la baja maternal, de hecho llegué a ir a trabajar una tarde pero lo pasé fatal yo y la peque, así que decidí que me cogía un año para ella y aquí me ves, en casa con mi niña y tan feliz!!!

Cuantas cosas cambian al ser mamá!!! Yo antes de serlo, creía que los niños dormían en su cuna, que comían cada 3 horas y que no podías dejar que durmieran en tu cama porque se acostumbraban... Cualquier parecido con la realidad es pura coincidencia

Así que cuando nació mi niña casi loqueo... Ahora todo sobre ruedas, come cuando quiere sin miedo a que se "empache", duerme en nuestra cama y los que se han malacostumbrado somos nosotros!!!
Volver al comienzo
atynot Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 15 Junio 2011
Vive en: Madrid
  Citar atynot Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 23 Abril 2012 a las 12:48pm

Ola!!

Ines, eu estou desexando vivir en persona un "malacostumbramento" de eses, jajaja

Arroaz, eu tamén ando coa tese e vaia lío, sobre todo nestes días que é imposible concentrarse en nada. qué ben, xa o último anticonceptivo!! a búsqueda xa está en marcha

Silveira, sí xa ando bastante cansada e con bastante dor na pelve porque a nena está bastante baixa...o que peor levo é o medo a chegar ás 42 semanas e as temidas inducións pero en fin...por agora intengo disfrutar deste últimos días.

Está maña tiven os primeiros monitores, nada de actividade nin contraccions nin nada, a nena perfecta...gustoume que non me propuxeron tacto nin nada, ata agora teñome librado non levo nin un!! 

Lémonos por aqui, moitos bicos

Teteando con S. desde el 26/04/12
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 23 Abril 2012 a las 7:11pm
Arroaz, rula, dígoche como Inés, pensa que despois co peque vaiche dar máis pereza poñerte; estes meses de "sequía" úsaos para aniquilar esa tese e quedar libre. por curiosidade, sobre que a fas? Eu menos mal que rematei a carreira cun barrigón de 7 meses, si teño que acabala co neno nacido, pufff...

Inés, dí que si... a maternidade cámbianos os esquemas totalmente. Eu aleitei ó neno ata os 13 meses (e arrepíntome de non ter seguido) e casi sempre durmeu con nós, só agora que é "un neno maior" vai para a súa cama ás veces, pero o certo é que ós tres nos encanta durmir xuntiños. E iso que eu antes pensaba que os nenos tiñan que durmir sós!

Xa me vexo arrimando á nosa cama a do neno, a cuna do bebé, o can no chan..e hala! todos xuntiños!

Atynot! ti tamén cuasi doutora? Pensa que tooodas todas acabamos parindo, si ti estás ben, a nena está ben, que non che metan medo coas induccións. Eu aprendín do meu parto, que non me volven mangonear. Si queren escoitar o latido, que veñan tras miña ...eu non me volvo a poñer ó servizo de ninguén, en todo caso ó revés.

Pois eu hoxe tiven médico, teño unha circulación pésima nas mans,(bueno, e nas pernas teño unhas varices que parecen a A-552) e o meu médico de cabeceira mandoume para o reumatólogo na Coru por posible síndrome de Raynaud, que non foi tal ...mandáronme uns análisis por non sei que das crioglobulinas. Total, en principio son sabañóns! pero meten medo!

Bueno miñas rapazas, seguímonos lendo, bicos!
Volver al comienzo
pilartron Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 05 Julio 2009
  Citar pilartron Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 23 Abril 2012 a las 7:32pm
  ¡ Moi ben ! Aquí una residente en galicia, pero madrileña, o algo parecido, jejejeje.
  Estoy en Ourense...en la ribeira sacra... teño tres fillos galegos, o algo parecido. 
   Agora ben comprendo
que o lume eramos nós.
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 23 Abril 2012 a las 8:23pm
Ola pilartron! un gustazo saudarte, rula. Bueno bueno, Vigo, Costa da Morte, Ourense..falta Lugo!

Volver al comienzo
pilartron Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 05 Julio 2009
  Citar pilartron Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 23 Abril 2012 a las 9:08pm
 pues sí hay una mamá de monforte, porque yo he quedado con ella, en cuanto "pasen las lluvias"...
   Agora ben comprendo
que o lume eramos nós.
Volver al comienzo
naidela Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 23 Junio 2008
  Citar naidela Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 23 Abril 2012 a las 11:42pm
Hola desde A Coruña!! Bueno periferia, en el Burgo.
Yo de por aquí conozco alguna forera que otra, a ver si se pasan :)
Mamá de E(18/05/2007) y M (19/06/2010)
Volver al comienzo
zoupita Ver Desplegable
Medio
Medio

Alta: 22 Septiembre 2010
  Citar zoupita Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 12:17am
Bueno, pois aquí unha que vive en Lugo. Ainda que leo moitos dos apartados do foro, frecuento o de adopción polo que me toca :) Hai moitas galegas por eses lares...encantada de saudaros a todasssss
Volver al comienzo
mariaferrolto Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 21 Marzo 2007
  Citar mariaferrolto Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 7:04am
Aqui una ferrolana. Durante un tiempo tuvimos un post de Galleggas en la mesa camilla que acabo cayendo.. intentare pasarme por aqui para iros conociendo

Madre de dos soles
S (6/9/05)
N (2/12/08) ex-tetadicta

Volver al comienzo
Esquimal Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 11 Junio 2011
  Citar Esquimal Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 24 Abril 2012 a las 10:26am
Hola! Aquí otra de Vigo.

No me veréis mucho porque yo no tengo un hijo, tengo una galerna! Pero al menos tengo algo más de tiempo para leer que el que tengo para escribir.

Disfrutad las que buscáis, que el camino sea placentero Guiño

Las que ya tenéis a vuestro bebé, ya sea en la barriga o en colo, enhorabuena.

Y a ti, Pilartron, dime cómo se sobrevive a los huracanes! Risa

Volver al comienzo
 Responder Responder Página  123 7>

Ir al foro Permisos del Foro Ver Desplegable