![]() |
|
NAIS GALEGAS! |
Responder
|
Página <1 23456 7> |
| Autor | |
ines11
Medio
Alta: 30 Enero 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 78 |
Citar Respuesta
Escrito el: 03 Mayo 2012 a las 12:30pm |
|
Enhorabuena a esas mamis recién estrenadas!!!
Lucía, que buena pinta tiene esa página, veo que estais muy bién organizadas... A mí también me gustaría tener algo así por aquí! |
|
![]() |
|
Mamadeprincesas
Avanzado
Alta: 26 Octubre 2011 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 662 |
Citar Respuesta
Escrito el: 03 Mayo 2012 a las 2:01pm |
|
Aquí otra coruñesa, con dos niñas de 4 y 1 añito. Naidela, por cierto, vacía el buzón, que no hay forma de enviarte el mensaje.
Saludos a todas, bienvenidas.
Biquiños
|
|
|
Mama de Lorena y Beatriz
|
|
![]() |
|
zoupita
Medio
Alta: 22 Septiembre 2010 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 83 |
Citar Respuesta
Escrito el: 03 Mayo 2012 a las 3:41pm |
Silveira, pois facendo contas estou de 13 meses e ainda conto cun embarazo duns 24 meses mais....sí,sí, é longo... Así me sento...coma unha elefanta..Fora broma, o noso próximo fillo ou filla vendrá a través dunha nova adopción. Que sábese das novas nais??Seguro que disfrutando das súas pequerrechiñas... Biquiñossssss
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Alta: 01 Noviembre 2010 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 516 |
Citar Respuesta
Escrito el: 03 Mayo 2012 a las 4:30pm |
|
Vaia embarazo/parto zoupita! menudo aguante tedes.. pero ó final teredes a recompensa. Non entenderei nunca por que tardan tanto en darlles familia ós nenos, falo dende a ignorancia, pero canto papelorio se poderían aforrar non¿? Oxalá chegue antes do que pensades, vainos contando.
|
|
|
O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
|
|
![]() |
|
MargaBL
Avanzado
Alta: 22 Septiembre 2011 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 154 |
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Mayo 2012 a las 3:59am |
|
Ola!
Acabo de ver este tema, cando vai xa pola cuarta páxina! E ata cun parto polo medio, vaia. Moitos saúdos a todas. Eu tamén son galega, de Vigo e teño unha nena que vai cumprir 1 ano. |
|
![]() |
|
Mamadeprincesas
Avanzado
Alta: 26 Octubre 2011 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 662 |
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Mayo 2012 a las 9:03am |
|
Bos días En Coruña, chovendo, que raro eh???Benvidas as novas incorporacións e moitos bicos a todas
|
|
|
Mama de Lorena y Beatriz
|
|
![]() |
|
naidela
Avanzado
Alta: 23 Junio 2008 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 2002 |
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Mayo 2012 a las 12:16pm |
|
mamadeprincesas perdona, es la primera vez que se me llena en cuatro años jajjajaj no tengo mucha actividad de mensajeo
ey!! yo estuve en el grupo de juegos el miércoles, no sabía que lo lo organizasen foreras de aquí ¿estuvisteis por allí?
|
|
|
Mamá de E(18/05/2007) y M (19/06/2010)
|
|
![]() |
|
mionica
Avanzado
Alta: 12 Febrero 2007 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 323 |
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Mayo 2012 a las 1:38pm |
|
Bos días
Aqui unha de Ourense ( Gudiña) pero residente en Barcelona. Teño dous nenos un de 5 anos outro de nove meses. |
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 05 Mayo 2012 a las 11:41am |
|
Ola Mionica! benvida!
Ás que vivades na city, pregunto, sabedes si hai algo montado polo da marcha das nais contra a violencia obstétrica? En Madrid e por ahí sei de xente do foro que está empezando a pedir permisos e estas historias para organizar unha manifa .. e ando mirando pero non atopo nada. |
|
|
|
|
![]() |
|
carmerm
Medio
Alta: 18 Marzo 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 47 |
Citar Respuesta
Escrito el: 06 Mayo 2012 a las 7:12pm |
|
Hola: Soy Carme de Monforte. Estudie Pedagogía pero acabé trabajando en una farmacia. Soy monoparental y tengo dos hijos. El mayor se llama Paulo y vino de Kazajstan con dos años el 7 del 7 del 2007 (ahora tiene 7 años) y el pequeño se llama Manuel Nail tiene 4 años y llegó de Rusia el 7 del 4 del 2010. Mi canijo tiene un problema de lenguaje y fue buscando información sobre Marc Monfort como llegué a este foro.
En un pueblo tan pequeño como el mio es muy dificil encontar referentes con los que mis niños se identifiquen (familias monoparentales, de hijos adoptados y niños con problemas de lenguaje) por lo que me alegro de encontraros a todos pero sobre todo a las que coincidis conmigo en alguna de estas cosas. Un saludo
Carme
|
|
![]() |
|
carmerm
Medio
Citar Respuesta
Escrito el: 06 Mayo 2012 a las 7:14pm |
|
Soy muy sosa, ya lo se
|
|
![]() |
|
pilartron
Avanzado
Alta: 05 Julio 2009 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 8477 |
Citar Respuesta
Escrito el: 06 Mayo 2012 a las 7:40pm |
|
|
|
Agora ben comprendo
que o lume eramos nós. |
|
![]() |
|
carmerm
Medio
Citar Respuesta
Escrito el: 06 Mayo 2012 a las 7:50pm |
|
|
|
![]() |
|
arroaz
Avanzado
Alta: 15 Abril 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 135 |
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Mayo 2012 a las 9:27am |
|
ola carmerm!!!
Miña irmá tamén é monoparental e ten un neno adoptado en Kaz de 3 anos. Para min é un dos nenos mais guapos do mundo... e poido dicirche que falo dende a maior das obxectividades de tía ![]() Saúdos a todas!! ¿Cómo vai o día? ¿Non ides algo cheas de tanta choiva? |
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Mayo 2012 a las 6:43pm |
|
estou ata a mismísima de tanta auga! xa nos van a saír escamas!
Ola Carme, benvida, e de sosa nada muller! seguro que coa túa experiencia enriqueces máis (si cabe ) este foro! jeje
OOOH SOL! EU INVÓCOTE! AAUUU AUA UAAAAUUU AUAUUA.. (Estou cantando "a lo indio cheroqui)
|
|
|
|
|
![]() |
|
Cheti
Básico
Alta: 07 Mayo 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 7 |
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Mayo 2012 a las 7:46pm |
|
Ola, eu estreeime hoxe nesta páxina e neste foro, así que aínda me queda moito por investigar. Son de Ferrol, pero levo a metade da miña vida en Compostela, vin para estudar Historia e xa quedei aquí e agora traballo na Universidade.
Teño unha pequena de 13 meses que é unha santiña e agardo aprender e compartir moito con todos e todas vós... Unha aperta!!! |
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Mayo 2012 a las 8:06pm |
|
Ola CHeti! benvida!
Eu hoxe fun facer unha sesión de acupuntura e reflexoloxía podal, a ver si me da baixado a regla, que levo dende fin de ano sen ela, e vou estoupar! (e con test de embarazo negativos, eh? teño ovarios poliquísticos e van por libre) Parece que xa noto algo, pero podo tardar horas ou días, según me dixo o acupuntor. Chegados a este punto, por uns días máis... Que contades por aí? Editado por Silveira - 07 Mayo 2012 a las 8:06pm |
|
|
|
|
![]() |
|
carmerm
Medio
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Mayo 2012 a las 8:14pm |
|
Los mios son guapisisisimos los 2, ademas de buenos y listos y soy una madre muy objetiva Del pequeño Basquir de ojos grises y piel aceituna ya no te digo nada.
NOTA: mirad el Miño que está desbordando.
|
|
![]() |
|
carmerm
Medio
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Mayo 2012 a las 8:14pm |
|
Perdón ¿como se pone el cuadrito para decir a lo que se contesta. Gracias
|
|
![]() |
|
Cheti
Básico
Alta: 07 Mayo 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 7 |
Citar Respuesta
Escrito el: 08 Mayo 2012 a las 11:25am |
|
Grazas Silveira:
Eu tamén vou a acupuntura, pero por outros motivos: descanso mal e teño sobrepeso. Durante o embarazo estívenme tratando porque tiven unhas hemorroides considerables, e a verdade é que me foi moi ben. Respecto da regla, a min tampouco me veu e a nena ten 13 meses; ainda sigo con lactancia. Eu tomaba Cerazet pero hai dúas semanas que deixei de tomala, porque estiven lendo que perde efectividade a medida que se reduce a lactancia e que hai casos nos que a regla non baixa, e xa estaba farta de hormonarme. Eu tiña posto o DIU e estaba encantada, así que en canto a regla me volva xa o poño de novo. Levo unhas semanas con bastantes molestias no abdome e xa pedín vez ao xine para que me mire, porque ando algo mosqueada... Ao principio pensaba que seráu da regla, pero isto xa dura máis dun mes, así que a ver que me contan... Saúdos |
|
![]() |
|
Responder
|
Página <1 23456 7> |
| Ir al foro | Permisos del Foro ![]() No puedes publicar nuevos temas No puedes responder a temas No puedes borrar tus respuestas No puedes editar tus respuestas No puedes crear encuestas No puedes votar en las encuestas |