![]() |
|
GALLEG@S 2012 |
Responder
|
Página <1234 14> |
| Autor | |
arroaz
Avanzado
Alta: 15 Abril 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 135 |
Citar Respuesta
Escrito el: 30 Mayo 2012 a las 10:09am |
|
Outra que se apunta!!
Son de Vigo e vou comezar a buscar o meu primeiro neno a partir do día 21 de este mes, que voltará meu home-- bueno, en realidade, que imos xuntarnos de vacacións os dous. Saudos a todas!!! |
|
![]() |
|
monicabet
Avanzado
Alta: 31 Marzo 2008 Vive en: A Coruña Conectado: No Mensajes: 330 |
Citar Respuesta
Escrito el: 30 Mayo 2012 a las 11:01am |
|
Bueno, canta variedade xeográfica, qué ben!
Vanesa parabens por ese embarazo.
As que estades na procura, moita sorte e que disfrutedes o camiño
|
|
![]() |
|
ines11
Medio
Alta: 30 Enero 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 78 |
Citar Respuesta
Escrito el: 30 Mayo 2012 a las 8:41pm |
|
Hola!!
Aquí otra de Vigo, yo tengo una niña de 6 meses y encantada de conocer tanta "paisana" |
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Alta: 01 Noviembre 2010 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 516 |
Citar Respuesta
Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 11:16am |
|
A min hoxe baixoume a regla por fin! despois de 5 meses xa a botaba de menos!! non por nada, porque o que quero é que me "falte" 40 semanas, pero botaba de menos sentir o meu corpo funcionando!
|
|
|
O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
|
|
![]() |
|
quili
Avanzado
Alta: 18 Marzo 2010 Vive en: a coruña Conectado: No Mensajes: 1698 |
Citar Respuesta
Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 6:27pm |
|
silveira, parabéns!
a ver se pronto se te retira por 9 meses e máis ![]() arroaz, a ver se tedes sorte na busca. Eu polo de agora comezarei a buscar pero relaxadamente. Este mes chegoume a regla por primeira vez. En abril un pequeno manchado pero o martes chegoume como nunca. A miña ilusión é que sexa regular xa... non sei se será moito pedir. Entón, se desde agora me ven regular, empezarei a buscar pero de momento sen obsesionarme moito porque a miña cativa mama moito (exactamente, non come nada) e porque o peque nacería nunha idade un pouco conflictiva. Entón, se ven agora, feliz e se ven en 9 meses encantada da vida. Pero ben, ao tempo levareino todos os meses na cabeciña, virá este mes, non virá... ![]() |
|
|
Raquel(nov. 2010)
La paternidad es mucho más sencilla cuando uno se da cuenta de que los niños ya vienen diseñados para florecer cada uno a su manera. N. Aldort Su hermanito llegará en agosto de 2013 |
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Alta: 24 Junio 2008 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 2687 |
Citar Respuesta
Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 7:45pm |
|
Toc toc, pódese!?
Chámome Elena, son de Vigo (ainda que vivo en Mos) e estou embarazada de 3 meses do meu primeiro peque (bueno, da "miña" que parece que vai ser nena).
|
|
|
Enamorada de una pequeña que huele a yogur!
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Alta: 01 Noviembre 2010 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 516 |
Citar Respuesta
Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 8:01pm |
|
Noraboa elena! que tal o levas rula?
Arroaz, eu si fora o teu home tería medo! jejejee.. deixao sequiño, e sobretodo disfruta da búsqueda ;) Quili, outra máis na procura dun irmanciño, alédame compartir con vós esta etapa tan chula.. Eu a ver o que tardo, que con estas reglas miñas...
|
|
|
O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
|
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 9:17pm |
|
Boas Silveira...pois a verdade é que polo momento teño un embarazo estupendo, sen molestias de ningun tipo :) o único os medos, que supoño que serán normais!
Eu tardei 4 anos, con tratamentos e toda a parafernalia...e chegou de sorpresa cando estabamos en proceso de adopcion...asi que mira si tes tempo de buscar jeje |
|
|
|
|
![]() |
|
33etiopia
Básico
Alta: 24 Agosto 2011 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 32 |
Citar Respuesta
Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 10:50pm |
|
Son Susana, son da provincia de Lugo e teño un fillo ( etíope) de 2 anos que leva connosco 7 meses.
saúdos a tod@s.
|
|
![]() |
|
arunachala
Avanzado
Alta: 16 Marzo 2009 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 1504 |
Citar Respuesta
Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 10:53pm |
|
Benvidas a todas!!!
A poñerse a búsqueda que na prensa so sean noticias da baixa taxa de natalidade que tenis en Galicia e recordade... O divertido e practicar |
|
|
U (21-10-2009) y A (08-04-2011)
|
|
![]() |
|
naii
Avanzado
Alta: 13 Junio 2008 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 595 |
Citar Respuesta
Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 11:59pm |
|
hola yo soy naii, tengo dos hijos, uno de 5 y una de 2. no soy galega pero vivo en vigo ya hace 8 años. saudo a todas!
|
|
|
ANTON (02/01/2007)
YURI (06/06/2010) |
|
![]() |
|
Cheti
Básico
Alta: 07 Mayo 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 7 |
Citar Respuesta
Escrito el: 01 Junio 2012 a las 2:02pm |
|
Ola a todas:
Canto tempo sen pasar por aquí, e cantas novidades! Parabéns ás que ides ser mamás e tamén ánimo ás que estades buscando. Eu de momento me quedo coa miña pequecha que acaba de facer 14 mesiños, e quedei tan baldada do primeiro parto que xa se verá... A min este mes veume xa a primeira regla natural. Estaba tomando Cerazet, porque ainda lle dou o peito á pequena, pero decidín deixala hai dous meses, porque a min as hormonas séntanme fatal. Ao principio estaba encantada de non ter a regla, pero agora xa me notaba incómoda, moi hinchada e a verdade é que estou contenta de que me baixase, malia todas as molestias que me causa. Agora a pedir cita a ''plani'' para poñer ao DIU, a ver se non tardan moito. Bicos para tod@s. |
|
![]() |
|
naii
Avanzado
Alta: 13 Junio 2008 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 595 |
Citar Respuesta
Escrito el: 01 Junio 2012 a las 9:59pm |
|
cheti, vaya, mi hija este mes cumple 24 y no tengo ni rastro de la regla. de mi hijo me vino a los 21 meses, a ver si sigo sin ella unos meses mas!
|
|
|
ANTON (02/01/2007)
YURI (06/06/2010) |
|
![]() |
|
arroaz
Avanzado
Alta: 15 Abril 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 135 |
Citar Respuesta
Escrito el: 02 Junio 2012 a las 4:54pm |
|
Ola de novo!
¡Qué ben canto movemento! Silveira, noraboa por esa regla, que debe ser un alivio despois de 5 meses... agora, que marche logo e que non volva durante un anaquete (uns 9 mesiños ou así...) ![]() Elena, parabéns polo embarazo, que alegría!! ¿como o vas levando? E as demáis, noraboa polos pequerrechos que xa tendes e as que buscades moito ánimo e moita alegría na busca!!! ![]() |
|
![]() |
|
leilaleila
Básico
Alta: 22 Octubre 2011 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 19 |
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Junio 2012 a las 12:52am |
|
Ola! Eu tamén estou eiquí!
Son inha mamá cansa de ver,escoitar e recibir malas vibracións. Únome para consegui-la harmonía que precisamos as mamás para criar e mima-las nosas crías. Por certo, son de preto de Santiago
|
|
![]() |
|
monicabet
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Junio 2012 a las 2:55pm |
|
Ola a todas
Parabéns Elena, seguiremos con ilusión o teu embarazo. Con respecto ó da regla, a min tardoume 9 meses en baixar e non a botaba nadiña de menos
Teño unha noticia para quen lle interese: saiu estos días a publicación das axudas para libros de texto da xunta de Galicia. Pon que son para primaria e secundaria. O raro e que a mín faláronme onte de que tamén había axudas para os de infantil (que aquí polo menos tamén teñen "libros", fichas básicamente), pero non atopo nada o respecto. Alguén sabe algo de esto? Editado por monicabet - 04 Junio 2012 a las 2:56pm |
|
![]() |
|
monicabet
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Junio 2012 a las 3:06pm |
|
leilaleila, non sabes cómo te entendo, creo que somos moitas as que recalamos por aquí en busca do mesmo. O bo é que aquí encontrarás a xente que te pode aportar moitísimo, e seguro que tí tamén aportarás a outras nais e pais moito de ti.
33etiopía eu teño dous sobris adoptados de orixe etíope (unha nena de 4 anos e un neno que fai estos días os 2).Non sabes que ledicia ver alguén coma tí por aquí, porque meus sobris están sendo criados por dous super matrix e tí en cambio andas por este foro . Devolvesme a fé, porque estou un pouco indignada co trato parece que normal que se da nos grupos de adoptantes etíopes sobre "son nenos moi difíciles que hai que levar con man dura"
|
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Junio 2012 a las 6:24pm |
|
GRazas polo recibimento chicas!!! Non sabía que eramos tantas galegas no foro...pero iso gustame! na terriña parece que as cousas están cambiando :)
Grazas tamen polos parabens polo embarazo...xa vos irei contando...todo isto é novo para min jeje por certo....xa aproveito, algunha experiencia no hospital do salnés?ou no seu defecto..algunha experiencia de parto natural no XEral de Vigo???respetaronvos o plan de parto? En canto a adopcion...pois eu creo que precisamente cos fillos adoptivos son cos que mais pertinente é a crianza con apego, baseada no amor e no contacto fisico, pois son nenos que veñen feridos, con trastornos de apego e para os cales as tecnicas matrix son ainda mais crueis e dolorosas... |
|
|
|
|
![]() |
|
quili
Avanzado
Alta: 18 Marzo 2010 Vive en: a coruña Conectado: No Mensajes: 1698 |
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Junio 2012 a las 8:29pm |
|
elena, vete ao salnés!
unha maravilla pero agora non collen a xente de fóra da área pero inténtao! hai xente que vai por urxencias e eu penso que terminarei indo por urxencias para o irmanciñobesotes y disfruta! |
|
|
Raquel(nov. 2010)
La paternidad es mucho más sencilla cuando uno se da cuenta de que los niños ya vienen diseñados para florecer cada uno a su manera. N. Aldort Su hermanito llegará en agosto de 2013 |
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 04 Junio 2012 a las 8:32pm |
|
si...sei que por urxencias podo trampear...e incluso como desprazada...pero eso dame moita inseguridade e o que me apetece é ter todo listo para ese momento, saber que a matrona sabe cómo quero o meu parto, coñecela, que me coñeza...non sei... a incertidumbrea xestiono moi mal e menos nisos momentos jejeje
A ver...cando faga as 21 semanas vou solicita-lo....e lles contarei a miña vida a ver si se apiadan de mi ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
Responder
|
Página <1234 14> |
| Ir al foro | Permisos del Foro ![]() No puedes publicar nuevos temas No puedes responder a temas No puedes borrar tus respuestas No puedes editar tus respuestas No puedes crear encuestas No puedes votar en las encuestas |