Crianza Natural Página principal Revista Crecer en Familia
Inicio Inicio > Temas generales > La mesa camilla
  Temas activos Temas activos
  Ayuda Ayuda  Buscar en el foro   Calendario   Suscríbete Suscríbete  Iniciar sesión Iniciar sesión

GALLEG@S 2012

Responder Responder Página  <1234 14>
Autor
Mensaje
  Tema Buscar Tema Buscar  Opciones del Tema Opciones del Tema
arroaz Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 15 Abril 2012
Vive en: España
Conectado: No
  Citar arroaz Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 30 Mayo 2012 a las 10:09am
Outra que se apunta!!

Son de Vigo e vou comezar a buscar o meu primeiro neno a partir do día 21 de este mes, que voltará meu home-- bueno, en realidade, que imos xuntarnos de vacacións os dous.

Saudos a todas!!!
Volver al comienzo
monicabet Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 31 Marzo 2008
Vive en: A Coruña
  Citar monicabet Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 30 Mayo 2012 a las 11:01am
Bueno, canta variedade xeográfica, qué ben!
Vanesa parabens por ese embarazo.
As que estades na procura, moita sorte e que disfrutedes o camiñoRisa

Volver al comienzo
ines11 Ver Desplegable
Medio
Medio

Alta: 30 Enero 2012
  Citar ines11 Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 30 Mayo 2012 a las 8:41pm
Hola!!
Aquí otra de Vigo, yo tengo una niña de 6 meses y encantada de conocer tanta "paisana"
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 01 Noviembre 2010
Vive en: Galicia
  Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 11:16am
A min hoxe baixoume a regla por fin! despois de 5 meses xa a botaba de menos!! non por nada, porque o que quero é que me "falte" 40 semanas, pero botaba de menos sentir o meu corpo funcionando!

O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
Volver al comienzo
quili Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 18 Marzo 2010
Vive en: a coruña
  Citar quili Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 6:27pm
silveira, parabéns! Guiño a ver se pronto se te retira por 9 meses e máis Gran%20sonrisa

arroaz, a ver se tedes sorte na busca.

Eu polo de agora comezarei a buscar pero relaxadamente. Este mes chegoume a regla por primeira vez. En abril un pequeno manchado pero o martes chegoume como nunca. A miña ilusión é que sexa regular xa... non sei se será moito pedir. Entón, se desde agora me ven regular, empezarei a buscar pero de momento sen obsesionarme moito porque a miña cativa mama moito (exactamente, non come nada) e porque o peque nacería nunha idade un pouco conflictiva. Entón, se ven agora, feliz e se ven en 9 meses encantada da vida. Pero ben, ao tempo levareino todos os meses na cabeciña, virá este mes, non virá... Relamerse

Raquel(nov. 2010)
La paternidad es mucho más sencilla cuando uno se da cuenta de que los niños ya vienen diseñados para florecer cada uno a su manera. N. Aldort
Su hermanito llegará en agosto de 2013
Volver al comienzo
elenagr Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 24 Junio 2008
  Citar elenagr Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 7:45pm
Toc toc, pódese!?

Chámome Elena, son de Vigo (ainda que vivo en Mos) e estou embarazada de 3 meses do meu primeiro peque (bueno, da "miña" que parece que vai ser nena).
Enamorada de una pequeña que huele a yogur!
Volver al comienzo
Silveira Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 01 Noviembre 2010
  Citar Silveira Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 8:01pm
Noraboa elena! que tal o levas rula?

Arroaz, eu si fora o teu home tería medo! jejejee.. deixao sequiño, e sobretodo disfruta da búsqueda ;)
Quili, outra máis na procura dun irmanciño, alédame compartir con vós esta etapa tan chula..

Eu a ver o que tardo, que con estas reglas miñas...
O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
Volver al comienzo
elenagr Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar elenagr Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 9:17pm
Boas Silveira...pois a verdade é que polo momento teño un embarazo estupendo, sen molestias de ningun tipo :) o único os medos, que supoño que serán normais!

Eu tardei 4 anos, con tratamentos e toda a parafernalia...e chegou de sorpresa cando estabamos en proceso de adopcion...asi que mira si tes tempo de buscar jeje
Volver al comienzo
33etiopia Ver Desplegable
Básico
Básico

Alta: 24 Agosto 2011
  Citar 33etiopia Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 10:50pm
Son Susana, son da provincia de Lugo e teño un fillo ( etíope) de 2 anos que leva connosco 7 meses.
saúdos a tod@s.
Volver al comienzo
arunachala Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 16 Marzo 2009
  Citar arunachala Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 10:53pm
Benvidas a todas!!!
A poñerse a búsqueda que na prensa so sean noticias da baixa taxa de natalidade que tenis en Galicia e recordade...
O divertido e practicar
U (21-10-2009) y A (08-04-2011)

Volver al comienzo
naii Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 13 Junio 2008
  Citar naii Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 31 Mayo 2012 a las 11:59pm
hola yo soy naii, tengo dos hijos, uno de 5 y una de 2. no soy galega pero vivo en vigo ya hace 8 años.
saudo a todas!
ANTON (02/01/2007)
YURI (06/06/2010)
Volver al comienzo
Cheti Ver Desplegable
Básico
Básico

Alta: 07 Mayo 2012
  Citar Cheti Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 01 Junio 2012 a las 2:02pm
Ola a todas:

Canto tempo sen pasar por aquí, e cantas novidades!

Parabéns ás que ides ser mamás e tamén ánimo ás que estades buscando.

Eu de momento me quedo coa miña pequecha que acaba de facer 14 mesiños, e quedei tan baldada do primeiro parto que xa se verá...

A min este mes veume xa a primeira regla natural. Estaba tomando Cerazet, porque ainda lle dou o peito á pequena, pero decidín deixala hai dous meses, porque a min as hormonas séntanme fatal. Ao principio estaba encantada de non ter a regla, pero agora xa me notaba incómoda, moi hinchada e a verdade é que estou contenta de que me baixase, malia todas as molestias que me causa. Agora a pedir cita a ''plani'' para poñer ao DIU, a ver se non tardan moito.

Bicos para tod@s.

Volver al comienzo
naii Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 13 Junio 2008
  Citar naii Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 01 Junio 2012 a las 9:59pm
cheti, vaya, mi hija este mes cumple 24 y no tengo ni rastro de la regla. de mi hijo me vino a los 21 meses, a ver si sigo sin ella unos meses mas!
ANTON (02/01/2007)
YURI (06/06/2010)
Volver al comienzo
arroaz Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 15 Abril 2012
  Citar arroaz Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 02 Junio 2012 a las 4:54pm
Ola de novo!

¡Qué ben canto movemento!

Silveira, noraboa por esa regla, que debe ser un alivio despois de 5 meses... agora, que marche logo e que non volva durante un anaquete (uns 9 mesiños ou así...) Guiño

Elena, parabéns polo embarazo, que alegría!! ¿como o vas levando?

E as demáis, noraboa polos pequerrechos que xa tendes e as que buscades moito ánimo e moita alegría na busca!!! Sonrisa
Volver al comienzo
leilaleila Ver Desplegable
Básico
Básico

Alta: 22 Octubre 2011
  Citar leilaleila Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 04 Junio 2012 a las 12:52am
Ola! Eu tamén estou eiquí!
Son inha mamá cansa de ver,escoitar e recibir malas vibracións. Únome para consegui-la harmonía que precisamos as mamás para criar e mima-las nosas crías.
Por certo, son de preto de Santiago
Volver al comienzo
Avanzado
Avanzado

Citar monicabet Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 04 Junio 2012 a las 2:55pm
Ola a todas
Parabéns Elena, seguiremos con ilusión o teu embarazo.
Con respecto ó da regla, a min tardoume 9 meses en baixar e non a botaba nadiña de menos
Teño unha noticia para quen lle interese: saiu estos días a publicación das axudas para libros de texto da xunta de Galicia. Pon que son para primaria e secundaria. O raro e que a mín faláronme onte de que tamén había axudas para os de infantil (que aquí polo menos tamén teñen "libros", fichas básicamente), pero non atopo nada o respecto. Alguén sabe algo de esto?

Editado por monicabet - 04 Junio 2012 a las 2:56pm
Volver al comienzo
Avanzado
Avanzado

Citar monicabet Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 04 Junio 2012 a las 3:06pm
leilaleila, non sabes cómo te entendo, creo que somos moitas as que recalamos por aquí en busca do mesmo. O bo é que aquí encontrarás a xente que te pode aportar moitísimo, e seguro que tí tamén aportarás a outras nais e pais moito de ti.
33etiopía eu teño dous sobris adoptados de orixe etíope (unha nena de 4 anos e un neno que fai estos días os 2).Non sabes que ledicia ver alguén coma tí por aquí, porque meus sobris están sendo criados por dous super matrix e tí en cambio andas por este foro . Devolvesme a fé, porque estou un pouco indignada co trato parece que normal que se da nos grupos de adoptantes etíopes sobre "son nenos moi difíciles que hai que levar con man dura"
Volver al comienzo
elenagr Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar elenagr Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 04 Junio 2012 a las 6:24pm
GRazas polo recibimento chicas!!! Non sabía que eramos tantas galegas no foro...pero iso gustame! na terriña parece que as cousas están cambiando :)

Grazas tamen polos parabens polo embarazo...xa vos irei contando...todo isto é novo para min jeje por certo....xa aproveito, algunha experiencia no hospital do salnés?ou no seu defecto..algunha experiencia de parto natural no XEral de Vigo???respetaronvos o plan de parto?

En canto a adopcion...pois eu creo que precisamente cos fillos adoptivos son cos que mais pertinente é a crianza con apego, baseada no amor e no contacto fisico, pois son nenos que veñen feridos, con trastornos de apego e para os cales as tecnicas matrix son ainda mais crueis e dolorosas...
Volver al comienzo
quili Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Alta: 18 Marzo 2010
Vive en: a coruña
  Citar quili Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 04 Junio 2012 a las 8:29pm
elena, vete ao salnés! Pulgar%20arriba unha maravilla pero agora non collen a xente de fóra da área pero inténtao! hai xente que vai por urxencias e eu penso que terminarei indo por urxencias para o irmanciño
besotes y disfruta!
Raquel(nov. 2010)
La paternidad es mucho más sencilla cuando uno se da cuenta de que los niños ya vienen diseñados para florecer cada uno a su manera. N. Aldort
Su hermanito llegará en agosto de 2013
Volver al comienzo
elenagr Ver Desplegable
Avanzado
Avanzado

Citar elenagr Citar  ResponderRespuesta Enlace Directo a este Mensaje Escrito el: 04 Junio 2012 a las 8:32pm
si...sei que por urxencias podo trampear...e incluso como desprazada...pero eso dame moita inseguridade e o que me apetece é ter todo listo para ese momento, saber que a matrona sabe cómo quero o meu parto, coñecela, que me coñeza...non sei... a incertidumbrea xestiono moi mal e menos nisos momentos jejeje

A ver...cando faga as 21 semanas vou solicita-lo....e lles contarei a miña vida a ver si se apiadan de mi Guiño
Volver al comienzo
 Responder Responder Página  <1234 14>

Ir al foro Permisos del Foro Ver Desplegable