![]() |
|
GALLEG@S 2012 |
Responder
|
Página <1 23456 14> |
| Autor | |
monicabet
Avanzado
Alta: 31 Marzo 2008 Vive en: A Coruña Conectado: No Mensajes: 330 |
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Junio 2012 a las 4:13pm |
|
Quili a que tuvo o lapsus fun eu, que non leín ven a tua mensaxe |
|
![]() |
|
quili
Avanzado
Alta: 18 Marzo 2010 Vive en: a coruña Conectado: No Mensajes: 1698 |
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Junio 2012 a las 6:10pm |
|
non, o que digo é como o intuiu o neno estando de 9 semanas, pq de ter barriga non pode ser!
cantos anos ten o neno? non sei se o puxeches |
|
|
Raquel(nov. 2010)
La paternidad es mucho más sencilla cuando uno se da cuenta de que los niños ya vienen diseñados para florecer cada uno a su manera. N. Aldort Su hermanito llegará en agosto de 2013 |
|
![]() |
|
quili
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Junio 2012 a las 6:12pm |
|
monica, toi alucinando co teu fillo! pero que cousa máis rica!!! que terá, 3 ou 4 aniños?
jajajaja, claro, referíame ao teu fillo ![]() que tal te atopas de 9 semanas? que envidia por Diossssss! |
|
|
Raquel(nov. 2010)
La paternidad es mucho más sencilla cuando uno se da cuenta de que los niños ya vienen diseñados para florecer cada uno a su manera. N. Aldort Su hermanito llegará en agosto de 2013 |
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Alta: 24 Junio 2008 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 2688 |
Citar Respuesta
Escrito el: 07 Junio 2012 a las 8:44pm |
|
pois aqui unha que con 9 semanas xa tiña tripa de embarazada....e agora parece que estou de 5 meses...e son primeriza :)
|
|
|
Enamorada de una pequeña que huele a yogur!
|
|
![]() |
|
arroaz
Avanzado
Alta: 15 Abril 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 135 |
Citar Respuesta
Escrito el: 08 Junio 2012 a las 9:26am |
|
Parabéns, Mónica!!
Impresionante o teu neno, que riquiño ![]() Imos darlle a volta as estatísticas de natalidade de Galicia, rapazas!!! E sobre todo, imos darlle pulo á crianza natural, que somos xa unha morea ![]() |
|
![]() |
|
Esquimal
Avanzado
Alta: 11 Junio 2011 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 676 |
Citar Respuesta
Escrito el: 08 Junio 2012 a las 11:20am |
|
Jo, con las ganas que tengo de bebé creo que me voy a ausentar no sea que me acabe convenciendo
|
|
![]() |
|
monicabet
Avanzado
Alta: 31 Marzo 2008 Vive en: A Coruña Conectado: No Mensajes: 330 |
Citar Respuesta
Escrito el: 08 Junio 2012 a las 2:35pm |
|
quili ya se me nota la barriguilla, sino preguntarle a arunachala que me ve en directo
. Mi hijo tiene 3 y medio y está echo un crack
elenagr yo con mi primer hijo se me notó tan pronto que me cansé de oir la frase "aún estás así"....desde los 5-6 meses, era horrible. Pero te faltará poco no?, porque llevas así.... respuesta: pues como todas 9 meses que no soy una elefanta . Es la parte mala de tener un barrigón enoooorme, eso sí por detrás no parecía embarazada era todo barriga para delante como si la tuviera postiza . Pero yo siempre decía que aparte de mi hijo que era grandecito de talla (midió 54) y pesó 3560, tenía una colección de miomas que también iban creciendo a la par...tenía overboocking en el útero .
Esquimal no te ausentes mujer, si te convences, pues nada, otra para el club barriguitas
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Alta: 01 Noviembre 2010 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 516 |
Citar Respuesta
Escrito el: 08 Junio 2012 a las 6:27pm |
|
oOOOOOHHH! Noraboa monicabet!! aquí outra que se lle queda cara de boba cando coñece a noticia dun embarazo, ejjejeje..que guay!
Estes días estou tendo sorpresas bastante agradables, xa comentei aquí que me sentía bastante soa no meu entorno co tema da crianza.. e xa me topei con dúas coñecidas que deron teta ata que o neno quixo, que coleitan, que portean .. e levas unha alegría! poder falar da crianza sin que che chirríen os oídos..! Bueno, vou seguir currando, un bico a todas! |
|
|
O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 08 Junio 2012 a las 6:29pm |
|
..por certo, a min que se me contagie ese "virus" por favor, estornudade mirando pra aquíiii! estou co ovusitol para mellorar os ciclos, e a ver que pasa..
|
|
|
|
|
![]() |
|
naii
Avanzado
Alta: 13 Junio 2008 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 595 |
Citar Respuesta
Escrito el: 08 Junio 2012 a las 11:08pm |
|
hablais de la barriga, chicas, en mi segundo embarazo ya se notaba mas la barriga al estar todo mas flojo :S esta semana tuvimos revision de yuri de 2 años, me esquive de las preguntas de la enfermera y el medico no hizo mucho caso de la bajada de percentil. mi niña viene desde hace unas semanas que no quiere comer mucho y me pide teta tooooodo el dia, estando o no estando malita. lo peor es que ahora cojio la costumbre de pedir consuelo con teta, y a cada 2x3 pelea con anton y me viene teeeeeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaa. silveira, ya quisiera yo tener alguien en mi entorno cn, con anton pasaba mal con los comentarios, ahora con yuri evito hablar de nuestras costumbres en casa para no tener que escuchar lo que no quiero. monica, que amor tu hijo! a ver si sintoniza con el bebe y te va contando cosas del!
|
|
|
ANTON (02/01/2007)
YURI (06/06/2010) |
|
![]() |
|
arunachala
Avanzado
Alta: 16 Marzo 2009 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 1506 |
Citar Respuesta
Escrito el: 08 Junio 2012 a las 11:53pm |
|
Vexo que aquí hai moito movemento por aquí...
Dou fe de que a Monica xa se lle nota a barriga, como e delgadiña notaselle enseguida. No seu primeiro embarazo eu creo que a partir dos tres meses da se lle notaba e varias veces fin testigo de famoso " ainda estas asi" faltando un mes para a FPP. Respecto o seu neno, ten cada saida que descoloca a calquera, a min serveme para ver por onde pode salir a miña nena. Do que estou segura e de que vai ser un moi bo irman maior. A min a barriga no segundo non sei ben cando se empezou a notar. Realmente sospeitamos do embarazo porque tiña fame a todas horas, e claro eu pensaba que estaba engordando so por comer...cando foros o xinecologo e dixo que estaba de 12 semanas alucinamos. Pasei o primeiro trimestre sin enterarme. |
|
|
U (21-10-2009) y A (08-04-2011)
|
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 09 Junio 2012 a las 10:41am |
|
jjajaja Arunchala! que bo! menudo primeiro trimestre mais levadeiro jejeje
Monica paciencia!!!!!! é un agobio o tema barriguil no sentido de que a xente é un "espazo" que para eles deixa de ser privado e poden falar e tocar sen pedir permiso...a min que se me notou dende a 8 semana (nunca tiven barriga) levo con tocamentos familiares dende enton....ata que un dia revente! Silveira, asegurote que non levo comisión....pero eu estaba tomando o ovusitol cando quedei embarazada. Eu o tomaba para regular a regla porque estiven 5 anos sin te-la por ter ovarios poliquisticos e me foi xenial, mais ou menos regular, cunha regla normal.....e logo sorpresa! embarazo!!!asi que para min é un gran invento jejeje ademais asi me asegurei a inxesta de acido folico que doutro xeito non estaria a tomar porque non buscaba bebe bio. Eu combinaba o ovusitol con omega3 e omega6 (un complexo vitaminico que trae os dos omegas xuntos...xa non me lembro como se chama...pero en calquera herboristeria o tes) |
|
|
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 09 Junio 2012 a las 11:06am |
|
Arunchala! a min pasoume igualito que ti.. cando me quedei embarazada nin me enterei, levaba 3 meses sin regla (o normal en min) e contaba que me costaría máis quedarme, por eso non sospeitei ata que un día baleirei o frigorífico e a despensa...comín ata as portas!!
cando fun ó xine estaba de 13 semanas! pouco máis e enterámonos no parto!
Elena, lin ben? 5 anos sen regla??? eu veño de estar 5 meses sen ela e casi rebento! (e o meu home casi marcha da casa por culpa dos meus altibaixos hormonais, jaja) recetáronme a progevera para que me baixara, e agora estou co ovusitol... ler a túa experiencia dame moitos ánimos! Ogallá me faga tanto efecto como a ti! Non controlo nin temperaturas, nin nada, porque pa que.. simplemente deixamos de tomar precaucións e punto. Cando veña, veu!
|
|
|
|
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 09 Junio 2012 a las 6:48pm |
|
jajaja non....si eu tampoco estaba con tempes nin nada...non foi un neno buscado pero si desexado ata o infinito!!!!!
Pois os 5 anos que non tiven regla, o contrario, estaba nos osos porque non metabolizaba a graxa igual pola falta de estroxenos o cal ia na miña contra porque tamen si baixa a masa grasa deixas de ter a menstruacion....en fin!! pero si, baixons emocionais por un tubo, e sequedade vaxinal, falta de libido....vamos unha bendicion ;) por eso me fastidia cado alguen bota pestes da sua regla...si superan a falta que fau te-la e o sano que é anivel fisico e mental te-la!!!!! |
|
|
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 09 Junio 2012 a las 8:44pm |
|
Dende logo! totalmente de acordo contigo.. que daría eu por ter unhas reglas máis ou menos regulares.. o corpo agradecerá ter un certo orden, e a nivel psicolóxico nin che conto...que che vou dicir eu a ti! dios mío..
Grazas a Deus a líbido dende que deixei a píldora anda polas nubes, estou coma nunca nese aspecto, pero o feito de que veña a regla é como un plus para sentirte como máis "femia"..igual é unha parvada, pero eu sentino así. Bueno, reclámame por aquí un anano de 4 anos en bolas Está nunha etapa exhibicionista este homiño, jejejee...
|
|
|
|
|
![]() |
|
arunachala
Avanzado
Alta: 16 Marzo 2009 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 1506 |
Citar Respuesta
Escrito el: 09 Junio 2012 a las 11:11pm |
|
A regla, iso que é? Eu levo sin regla duende que me quedei da maior, senon me falla a memoria xaneiro de 2009. Nos atinamos na primeira ovulación, asi que xa non houbo regla e ágora estou co Cerazet para non ser familia numerosa, polo momento.
|
|
|
U (21-10-2009) y A (08-04-2011)
|
|
![]() |
|
Esquimal
Avanzado
Alta: 11 Junio 2011 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 676 |
Citar Respuesta
Escrito el: 11 Junio 2012 a las 10:54am |
|
Monica, no quiero contagio que no tengo casa para parir!!! En cuanto la tenga y haya dormido una semanita o dos más de tres horas seguidas igual me lo pienso. No está el horno para bollitos ahora mismo...
A mi me bajó la regla a los 6 meses y oye, unos mesecitos más de falta no me hubiesen importado nada. Siempre he sido un reloj suizo y ahora, aunque con ciclos más largos estoy ya igual. Y no tomo nada de nada. Mi cuerpo, salvo para la comida, es cuadriculado para todo. |
|
![]() |
|
quili
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 11 Junio 2012 a las 3:38pm |
|
hola mamis.
pues yo espero que el segundo embarazo se me note bien pronto la tripilla, que es tan bonito ![]() yo he sido siempre más o menos regular (27-30días), nunca he tenido síntomas premenstruales, ahora me ha vuelto cuando me ha querido y solo me falta saber si seré regular... aunque de momento me da que este ciclo va a ser largo. Pero sí que es una gran suerte no tener problemas y olvidarse, que a primera vista leer que la regla no la tienes en 5 años puede sonar a lujo asiático pero lo cierto es que esa falta esconde un problema, así que mejor con regla y que para eso somos mujeres, ovulamos, nos embarazamos, parimos (si nos dejan), teteamos... besotes... ays! me olvidé de usar el gallego esta vez... muack! |
|
|
Raquel(nov. 2010)
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 11 Junio 2012 a las 4:06pm |
|
Si, creedeme,antes de ter problemas ca regla eu era das que pensaba "que me metan algo e non a teña ata que quera embarazarme".... pero logo te das conta do necesaria que é para sentirse mais femia como di Silveira, mais normal...en paz co teu corpo :)
Por certo...falando de libido...eu co embarazo estou de capa caida...quero pensar que é normal e que se me pasará verdade???
|
|
|
|
|
![]() |
|
quili
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 11 Junio 2012 a las 6:06pm |
|
a min a libido desapareceume durante 15 semanas. Non é que desaparecese, é que non sentía nada se me tocaba! Desde a semana 7 e até a 11 era un morto vivinte do mal que estaba. Funme recuperando pouco a pouco e na 15 atopeime coma sempre, forte, activa e coa libido no seu sitio
|
|
|
Raquel(nov. 2010)
|
![]() |
|
Responder
|
Página <1 23456 14> |
| Ir al foro | Permisos del Foro ![]() No puedes publicar nuevos temas No puedes responder a temas No puedes borrar tus respuestas No puedes editar tus respuestas No puedes crear encuestas No puedes votar en las encuestas |