![]() |
|
GALLEG@S 2012 |
Responder
|
Página <1 34567 14> |
| Autor | |
Silveira
Avanzado
Alta: 01 Noviembre 2010 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 516 |
Citar Respuesta
Escrito el: 11 Junio 2012 a las 8:24pm |
|
eu despois de parir foi cando se evidenciou a inmadurez do meu ex, portouse fatal comigo e co peque, así que non tiña o corpo para moitas historias, líbido 0 ! pero supoño que é normal, o corpo ten unha revolución hormonal importante, e a parella ten que facer un exercicio de comprensión importante. Despois volve todo o seu sitio.
|
|
|
O meu Pequerrecho, (Setembro/2007)
|
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Alta: 24 Junio 2008 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 2686 |
Citar Respuesta
Escrito el: 11 Junio 2012 a las 9:03pm |
|
Por sorte o meu medio limon é como ten que ser e comprende que ando revolucionada. Eu xa estou na semana 15 e salvo unha medio recuperación fai duas semanas nas que si que tiña ganas, estou de capa caida..aiii meu deus!!! que non se fora para sempre jejejeje
|
|
|
Enamorada de una pequeña que huele a yogur!
|
|
![]() |
|
ruchiña
Avanzado
Alta: 10 Abril 2009 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 1818 |
Citar Respuesta
Escrito el: 12 Junio 2012 a las 10:26am |
|
Bos dias a todas!!! acabó de ver o cambio de lugar..
Volvome a presentar..Maria e ainda que vivo en Cartagena son de Naron y en duas semanas subo para pasar o verano.
Teño dous fillos os que amamanto e son parte activa do grupo Lactando asociación murciana de apoyo a lactancia materna. Así que me encantaría unha quedada galega donde quierades ...o año pasado quedeime con ganas ...ainda que quedei con alguna forera por separado....eu quero quedada... Bicos para todas y felicitacións para as boas novas |
|
|
María mamá de Antonio (21.07.2007) y de una estrella (septiembre 2010)que abrió el camino para que su hermano Alejandro naciera en casa (04/01/2012) y compartiendo teta con su hermano.
|
|
![]() |
|
monicabet
Avanzado
Alta: 31 Marzo 2008 Vive en: A Coruña Conectado: No Mensajes: 330 |
Citar Respuesta
Escrito el: 12 Junio 2012 a las 8:24pm |
|
elenagr tranquila a líbido volverá, non che sei dicir cando eso sí
arunachala é unha afortunada sin síntomas no embarazo salvo os ardores (que eu tamén tiven pero no terceiro trimestre)
ruchiña pasa para Galicia que en Murcia fai moita calor e aquí chove seguido
leilaleila onde andas?
Eu por aquí sigo sen moitos síntomas o cal agradezo, o sono, o despiste continuo que parece que vivo noutro planeta
Bueno raparigas, reglas, líbidos, síntomas... somos un rollo as galegas
Biquiños para todas
|
|
![]() |
|
monicabet
Avanzado
Alta: 31 Marzo 2008 Vive en: A Coruña Conectado: No Mensajes: 330 |
Citar Respuesta
Escrito el: 12 Junio 2012 a las 8:34pm |
|
Silveira hai homes que non teñen a cabeza no sitio, xa sabemos por dónde a teñen
Ah! Parabens para Antón que mañá é o día do seu santo non?
|
|
![]() |
|
arunachala
Avanzado
Alta: 16 Marzo 2009 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 1501 |
Citar Respuesta
Escrito el: 12 Junio 2012 a las 10:52pm |
|
Si Ruchiña trae o sol, que tanta chuvia aburre.
|
|
|
U (21-10-2009) y A (08-04-2011)
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 13 Junio 2012 a las 12:08am |
|
AAi monicabet, non o sabes ti ben! o dos homes, en fin..vexo no foro que é mal de moitos. Por sorte levo 3 anos cun home que me ten toliña e que é un pai para o meu peque..vamos, como di el, "a ver quen se atreve a dicir que non son seu pai!" O pai biolóxico é practicamente inexistente...déixao ir! jeje
A miña líbido....ai...cosa loca! vou fumeando, soño polas noites, ando asaltando ó meu home, ..que digo eu, dende que deixei a píldora notei que teño máis ganas, estou máis lubricada, pero influirá tamén o Ovusitol de marras?? ...es que es mucho! JAJAJA..
Nada, mentres non se me pegue nada, eu seguireime recreando con estes síntomas tan guays! Moitos bicolos a todas! |
|
|
|
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 13 Junio 2012 a las 6:44am |
|
Aproveitate Silveira!!!!!!! Que mais da polo que sea!!! o importante é que é
ti pensa que tes que deixar o pabellon alto por ti, por mi y polas tuas compañeiras!!!!Por certo, aqui outra embarazada sen sintomas en ningun momento...salvo que teño unhas tetas preciosas! :) |
|
|
|
|
![]() |
|
arroaz
Avanzado
Alta: 15 Abril 2012 Vive en: España Conectado: No Mensajes: 135 |
Citar Respuesta
Escrito el: 13 Junio 2012 a las 10:30am |
|
Elenagr, ti tranqui, que a líbido ha volver... todo vai e todo volve!!
Silveira, tí que envidia me dás!! hai que aproveitar, e aproveitar, que nunha desas cae o churumbel, fixo! ruchiña, cando veñas por aquí, ademáis de sol, trae calorció, que eu ando aterida, non levaba tanta roupa desde xaneiro monicabet ¿probaches as sementes de liño? A min man de santo, oes... ![]() e unha mensaxe xeral as embarazadas, ¡¡¡propagade o virus!!! a ver se levantamos a poboación local, que falta fai!!
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 13 Junio 2012 a las 11:46am |
|
Creo que a orixe da miña líbido está precisamente en que ó estar mantendo relacións sen protección, xúntanse o feito de saberse "fértil", que ata agora si o facías sen protección era "risco" e eso mola.. e tamén a maior lubricación (que xa o pon no prospecto da píldora, do tamaño dun nórdico de inverno)
O que dicides vós, a disfrutar e que me quiten o bailao! |
|
|
|
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 13 Junio 2012 a las 2:53pm |
|
Viruses preñadores para todas...asi sin discriminación, asi que coidado e apartade as que non querades!!!
Unha consulta para as compis de Vigo e alrededores....quero mercar fular...saeme mellor mercalo en Vigo (creo que só os teñen na raiña verde, non?) ou por internet??? non me refiro so a precio senon tamen a variedade, etc. ¿Sabedes de onde fan talleres de portabebes?
Por certo, unha compi me informou de que falou ca matrona do hospital Salnes e que lle dixo que SI están aceptando xente de fora da zona pero dentro da provincia de Pontevedra, que doutras provincias non. Por si vos interesa. E que se pode solicitar o cambio xa de 18 semanas, asi que para principio de xullo irei ata ali para facer a solicitude e coller mais info...os manteño informadas por si estades interesadas! (ademais de aqui a ali os viruses preñadores xa teran efecto e seredes unha morea con bebito incorporado!)
|
|
|
|
|
![]() |
|
arroaz
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 13 Junio 2012 a las 3:44pm |
|
elenagr, antes de nada, graciñas polos viruses
![]() Na raiña verde vénden fulares, e penso que tamén che ensinan a usalo, claro que non será tan completo coma un taller, pero algo é algo. Ademáis, lin nun blog que facían talleres de porteo en Vigo, preto da Praza de América (creo que non poido poñer o link, pero se buscas "alma mater doula vigo" en google saeche) Sóame que tamén había unha tenda en Cangas que vendía fulares, pero non che sei dicir o nome. E boas novas o do hospital do Salnés!!! Espero que teñas moita sorte e que che collan como trasladada, xa nos contarás. Hai que fuxir do Xeral como sexa... |
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 13 Junio 2012 a las 5:01pm |
|
arroaz, ti xa logo ves a teu home non? como andades de ánimos? :)
No tema de fulares, eu merquei o meu nesta páxina, un fular Hoppediz color coraçao que lle saquei moito partido... estaría moi ben ter sitios onde impartiran talleres de portabebés, aínda que eu coas instruccións do libro, e os vídeos do youtube fun apañándome, total, para dúas posicións que eran as que máis usaba.. |
|
|
|
|
![]() |
|
arroaz
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 13 Junio 2012 a las 8:10pm |
|
Síii! de mañá nunha semana xa collo o vóo para vernos
![]() Coa fin de curso e os meus alumnos despendolados (que pouquiño lle gusta a xente a física e as mates, co bonitiñas que son ), a tese, e o catarro que pillei cos cambios estes de tempo, non é que teña os ánimos moi alá, pero seguro que de aquí a unha semana xa cambia a cousa...
|
|
![]() |
|
Esquimal
Avanzado
Alta: 11 Junio 2011 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 673 |
Citar Respuesta
Escrito el: 14 Junio 2012 a las 10:18am |
|
Yo creo que te saldrá mejor comprarlo en Internet porque los tienes todos. Si no cuando sepas cual quieres ve por alli a preguntarle si lo tiene o te lo pide.
En cuanto a los talleres una vez pregunte y me dijo que si habian hecho algunos pero que no tenian previsto nada. Pero te echa una mano alli sin problemas. En la fundacion eomaia igual tienes algo tambien. Las que vais encontrando libidos por ahi a ver si encontrais la mia que creo que se fue para nunca volver. En mi actual lista de prioridades no aparece siquiera Igual cuando duerma tres o cuatro horas seguidas durante al menos un mes se atreve a asomar la patita por debajo de la puerta.Mi marido se pitorrea, resignado, diciendome que solo va a tocar cacho cuando sea para embarazarme otra vez. ![]() Así que voy a hacerle un regate a los virus preñadores, que no tengo el chichi para farolillos. Que bueno lo del Salnés. A ver si ese virus si que se extiende y empezamos a tener una atención en el resto de hospitales minimamente digna. Yo tengo dentro de 15 días cita con el cirujano plastico ( ) porque me dolia la cicatriz de la cesarea, aunque a veces es psicosomatico, y no se si ir o no, porque a ratos lo veo una perdida de tiempo y no se que hacer. He de decir que está fantástica por fuera y por dentro segun mi gine tambien y que está muy finita y 'limpia'. |
|
![]() |
|
Esquimal
Avanzado
Alta: 11 Junio 2011 Vive en: Galicia Conectado: No Mensajes: 673 |
Citar Respuesta
Escrito el: 14 Junio 2012 a las 10:24am |
|
Elena, con respecto al fular no tienes quien te lo pueda prestar?? Yo me encargué una bando a mi gusto antes de nacer el enano y hasta los 7 meses me dijo que allí me metiera yo...igual que en la manduca. Que no suele ser lo habitual pero ... Asi igual puedes probar tambien otras cosas y quedarte con lo que realmente te encaje mejor.
Ahora que hago memoria no se si en Chuchamel hacía talleres, puedes preguntar. Las de Vigo, alguna vais a reuniones??? Yo nunca me he acercado, la verdad... |
|
![]() |
|
quili
Avanzado
Alta: 18 Marzo 2010 Vive en: a coruña Conectado: No Mensajes: 1694 |
Citar Respuesta
Escrito el: 14 Junio 2012 a las 4:50pm |
|
Elena, a min pasoume coma a Esquimal, a miña filla non quería ver o fular nin a manduca. do fular desistín, da manduca non e hoxe a usamos pero por querer, o que quería era brazo, nada de portabebés.
|
|
|
Raquel(nov. 2010)
La paternidad es mucho más sencilla cuando uno se da cuenta de que los niños ya vienen diseñados para florecer cada uno a su manera. N. Aldort Su hermanito llegará en agosto de 2013 |
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 14 Junio 2012 a las 5:48pm |
|
grazas chicas!!!!! Eu teño herdado un mei tai, que usaremos (si quere jejeje) cando teña algun tempiño mais...pero faiseme mais comodo o fular...non sei...sera cuestion de probar varias opcions e que estemos comodos todos jejejeje
|
|
|
|
|
![]() |
|
Silveira
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 14 Junio 2012 a las 6:05pm |
|
Eu teño un fular Hoppediz, e o neno iba xenial pegadiño a min, podía poñelo á teta sin problemas, e eu notábao ben seguro, e a miña espalda agradeceumo un montón. E é máaaais bonitooooo!!
O que me quedou por probar foi algún nudo para poñelo na espalda, pero dábame algo de medo... POr eso para a próxima penso ter de man o fular mais unha mochila ergonómica, para cando o queira levar na espalda, ou para cando o leve o meu home (non o vexo eu moi de fular..)
|
|
|
|
|
![]() |
|
elenagr
Avanzado
Citar Respuesta
Escrito el: 14 Junio 2012 a las 6:50pm |
|
pois sera que estou eu moi "hormonada" pero a min que os homes con fular me parecen taaaaaaaaaan sexys.....ata me fan recuperar a libido!!!!!! jejeje
|
|
|
|
|
![]() |
|
Responder
|
Página <1 34567 14> |
| Ir al foro | Permisos del Foro ![]() No puedes publicar nuevos temas No puedes responder a temas No puedes borrar tus respuestas No puedes editar tus respuestas No puedes crear encuestas No puedes votar en las encuestas |